Happy Client Says
Teleconsulting har bistått OBRE med telefoniløsning i forbindelse med samlokaliseringen på Lysaker. Telefonløsning som er benyttet er IP SIP trunk inn i en fleksibel serverbasert telefonsentral, 3cx.Ved en moderne telefonløsning i front kan alle anrop rerutes, få flere køruter, prioriteringer, gis meldinger, redundante servere/fiberaksesser osv. I forhold til tidligere telefoniløsninger, er dette en betydelig innsparing ved å benytte Teleconsulting sine løsninger.
Asker, Bærum og Oslo 110 sentral
Teleconsulting er og har hvert Nasjonalt folkehelseinstitutt sin foretrukne leverandør på telefontjenester. Teleconsulting har driftet og levert telefoniløsninger i en 15 års periode, og arbeider kontinuerlig med å optimalisere og tilpasse løsninger til Nasjonalt folkehelseinstitutt endrede behov.
Nasjonalt Folkehelseinstitutt
Teleconsulting er og har hvert Statens strålevern sin foretrukne leverandør på telefontjenester. Teleconsulting har driftet og levert Telefoni, sentralbord, mobil, Wifi, Video løsninger i en mer enn 15 års periode, og arbeider kontinuerlig med å optimalisere og tilpasse løsninger til Statens Strålevern folkehelseinstitutt endrede behov. Løsningen er basert på en meget høy opptid, og alternative løsninger vis katastrofer skulle oppstå.
Statens Strålevern
Teleconsulting leverte i 2016 en ny telefonplattform basert på telefonsentral ifra 3cx og og Totalview. Telefonløsning som er benyttet er IP SIP trunk inn i en fleksibel serverbasert telefonsentral.Ved å benytte en moderne telefonløsning er kommunen klar for nåtidens krav der alle anrop kan rerutes, Call senter med flere køruter, prioriteringer, gis meldinger, redundante servere/fiberaksesser osv. I forhold til tidligere telefoniløsninger, er dette en betydelig innsparing ved å benytte Teleconsulting sine løsninger.